Nejčastěji kladené dotazy – Prague Airport Transfers sro

Pokud zde nenajdete odpověď na svůj dotaz, kontaktujte nás

| FAQ – Taxi transfery | FAQ – Shuttle přeprava | FAQ – Limuzíny | FAQ – Túry a Exkurze |

 

Neobdržel jsem potvrzující e-mail, co mám dělat?

Pokud jste od nás neobdrželi konfirmační e-mail během 15 minut od provedení rezervace, kontaktujte nás. Ve většině případů jsou na vině proti-spamové filtry, které chybně zamění normální e-mail za spam. Proto zkontrolujte spamové složky, zda potvrzující e-mail nenajdete v nich.

 

Musím si přepravu na letiště, pronájem vozu rezervovat předem?

Ano, prosím zavolejte nás na bezplatnou linku 800 870 888 (nebo +420 222 554 211). Můžete nám poslat e-mail na info@ruzyne-letiste.cz (doporučujeme alespoň 2 hodiny předem) nebo pošlete textovou zprávu na +420 777 777 237. Narozdíl od bežných taxislužeb objednávky příjmáme až na rok dopředu.

 

Jak provést rezervaci?

Doporučujeme provést rezervaci on-line; stačí vyplnit všechny požadované informace a během několika minut obdržíte potvrzení o rezervaci. Pro provedení rezervace nejste povinni platit objednávku předem nebo zadávat údaje o kreditní kartě. U složitějších tras a speciálních požadavků doporučujeme raději zaslat objednávku prostřednictvím e-mailu. Je také možné provádět rezervace po telefonu (i když je to méně doporučený způsob), v tomto případě mějte připravené číslo letu, čas příletu (pokud se jedná o přepravu z letiště) a jméno cestujícího, abyste urychlili proces rezervace.

 

Účtujete si sazby za čekání v případě, že má letadlo zpoždění a řidič musí čekat?

Neúčtujeme. Čas Vašeho příletu sleduje náš dispečink online. Vůz je přistaven, respektive řidič čeká v příletové hale 10 minut po Vašem příletu (nehledě na to, zda přistáváte dříve nebo později oproti plánovému času).

 

Mám zájem o rezervaci taxi na letiště v ranních hodinách. Jelikož jsem s Vámi ještě nikdy nejel, chci se ujistit, že mě ve 4.00 opravdu řidič vyzvedne. Nechci riskovat, že na poslední chvíli budu shánět jiné taxi, pokud by se řidič nedostavil. Mužů se na Vás spolehnout?

Samozřejmě lze objednat přepravu i na ranní hodiny (přepravu zajišťujeme nonstop). Náš dispečink funguje od 7 do 24 hodin. V případě, že si objednáváte přepravu mimo tuto dobu, Vám naši operátoři zašlou den předem telefonní kontakt na konkrétního řidiče, který Vás vyzvedne na uvedené adrese. Rovněž Vašemu řidiči je poskytnut telefonní kontakt na Vás pro případ nepředvídané situace atd. Naše přepravní společnost nabízí kompenzace v případě problémů nebo sebemenší nespokojenosti.

 

Objednávám si přepravu z vlakového nádraží, kde na mě bude řidič čekat?

Pokud přijíždíte na Hlavní nádraží řidič bude čekat v nádražní hale vedle restaurace rychlého občerstvení Burger King. Pro snadnou identifikaci řidič bude držet oranžovou cedulku s logem Prague Airport Transfers a vaším jménem. Pokud přijíždíte na nádraží Holešovice řidič Vás bude očekávat přímo na nástupišti kam přijíždí Váš vlak (místo je upřesněno v potvrzujícím e-mailu, případně operátorem). Při rezervaci je nutné poskytnout informaci o čísle vlaku (případně názvu spoje) pro případ, že by vlak měl zpoždění. V případě zpoždění si neúčtujeme žádné extra příplatky nebo čekací sazbu.

 

Objednávám si přepravu z autobusového nádraží, kde na mě bude řidič čekat?

Po příjezdu na autobusové nádraží Florenc budete uvítáni naším řidičem, který bude čekat v hale vedle restaurace rychlého občerstvení Burger King. Pokud přijíždíte na jiné autobusové nádraží, řidič na Vás bude čekat na autobusovém nástupišti, kam přijíždí Váš autobus (místo je upřesněno v potvrzujícím e-mailu, případně operátorem). Pro snadnou identifikaci řidič bude držet oranžovou cedulku s logem Prague Airport Transfers a vaším jménem. Při rezervaci nezapomeňte uvést číslo spoje, případně odkud autobus přijíždí (např. Student Agency, Brno-Praha). V případě zpoždění autobusu si neúčtujeme žádné extra příplatky.

 

Mám velmi velká zavazadla. Přistavíte větší vozidlo?

Ano, ale prosíme Vás, abyste na tuto skutečnost upozorňovali předem. Pokud jste tři nebo čtyři a máte velký počet zavazadel, přistavíme Vám bez příplatku velký vůz (mikrobus).

 

Jak mohu platit?

Můžete platit v hotovosti, bankovním převodem, kreditní/platební kartou, předem přes internet nebo přímo kartou ve vozidle. Firmy mají možnost plateb na faktury.

 

Když si rezervuji zpáteční přepravu, musím zaplatit za obě cesty najednou?

Nemusíte, můžete zaplatit za každou cestu zvlášť. V případě platby celé částky Vám řidič vystaví transport voucher, který si ponecháte a předáte druhému řidiči při zpáteční cestě jako doklad o zaplacení.

 

Potřebuji fakturu, řádný daňový doklad. Jakým způsobem ji obdržím?

Faktura je automaticky vystavena a zaslána poštou nebo v PDF (dle Vaší preference) pro takovou přepravu, u které je platba na fakturu vyžadována. Po předchozí domluvě rovněž vystavíme fakturu (daňový doklad pro firmy) i na hotovostní platby řidiči nebo kartou ve voze atd. Daňovým dokladem není myšlena stvrzenka, jež je řidičem vystavena při každé jízdě.

 

Organizujete přepravu (transfery) i pro velké skupiny?

Samozřejmě. Pro více než čtyři osoby nabízíme mikrobusy (pro pět až osm osob), minibusy (do 20 osob) a pro velké skupiny (do 49 osob) klasické autobusy.

 

Jak dlouho trvá cesta do centra nebo z centra na letiště?

Za normálních okolností cca 25 minut. V případě dopravních nehod, uzavírek, kolon apod. může cesta trvat bohužel až 45 min.

 

Jsou ceny na Vašich stránkách uvedeny za auto, nebo za osoby?

Ceny jsou vždy uváděny za auto, a to spolu s maximálním počtem osob (max. povolený počet osob pro dané vozidlo, minibus aj.). Jestli máte příliš mnoho zavazadel, sdělte tuto skutečnost při rezervaci, abychom se vyvarovali možných problémů s kapacitou zavazadlového prostoru.

 

Potřebuji zajistit autosedačku pro malé dítě. Je to možné?

Samozřejmě, bezplatně ji zajistíme – bezpečnost Vašich dětí je pro nás maximální prioritou. Prosíme o upřesnění při rezervaci (požadavek označte ve formuláři nebo sdělte našemu operátorovi).

 

Zajišťujete přepravu nonstop?

Přepravu osob zajišťujeme 24 hodin denně. Je ovšem nutno ji předem objednat. Pokud požadujete odvoz ve velmi pozdních či ranních hodinách, zavolejte vždy alespoň s denním předstihem (nejpozději do 23:30 předchozího dne). Děkujeme.

 

Potřebuji speciální péči. Je ji možné zajistit?

Ano, na svou potřebu ale upozorněte při provádění rezervace. Speciální péči vyžadují např. starší lidé, postižení, nevidomí, vozíčkáři atd. Samozřejmě neúčtujeme žádné příplatky.

 

Je možné objednat jednorázovou přepravu na fakturu?

Ano, je to možné. Jako jedna z velmi mála přepravních společností nevyžadujeme podpis smlouvy, minimální počet objednávek, minimální hodnotu přepravy atd. Lze tedy už při první objednávce platit za přepravu na fakturu. Pouze je nutné uvést Vaše fakturační údaje a kontakt na objednavatele. Uhrazení faktury předem není vyžadováno.

 

Jsou vaše vozy nekuřácké?

Ano, všechny vozy jsou standardně nekuřácké.

 

Poskytujete sdílenou přepravu?

Ano, sdílené jízdy poskytujeme. Více informací naleznete na našem webu věnovaném tomuto druhu přepravy.