Často kladené dotazy – shuttle přeprava – Prague Airport Transfers sro

Pokud zde nenajdete odpověď na svůj dotaz, kontaktujte nás

| Dotazy – taxi transfery | Dotazy – shuttle přeprava | Dotazy – limuzíny | Dotazy – túry a exkurze |

 

S jakým předstihem musím objednat shuttle přepravu?

Shuttle přepravu je nutné objednat alespoň dvě hodiny předem. Čas vyzvednutí by měl být přibližně 3 hodiny před časem vašeho odletu.

 

Zajišťujete přepravu nonstop?

Přepravu osob zajišťujeme 24 hodin denně. Je ovšem nutno ji předem objednat. Pokud požadujete odvoz ve velmi pozdních či ranních hodinách, zavolejte vždy alespoň s denním předstihem. Nicméně pokud požadujete přistavení vozu hned, pokud to bude možné, rádi vám vyhovíme. Náš dispečink funguje rovněž 24 hodin denně po celý rok.

 

Vztahují se ceny za shuttle přepravu na celé území hlavního města Prahy?

Nevztahují. Cena je limitována na zónu přibližně do 35 km od letiště (zóna pokrývá všechny hotely v Praze). Pokud by se stalo, že objednáváte přepravu mimo tuto oblast, budete na to upozorněni v konfirmačním e-mailu.

 

Garantujete čas odjezdu na/z letiště?

Negarantujeme přesný čas. Při přepravě směrem z letiště do centra Prahy je maximální čekací doba 30 minut (shuttle odjíždí v pravidelných, maximálně půlhodinových intervalech) a doba přepravy je nejvýš jedna hodina. U přepravy směrem na letiště garantujeme vyzvednutí v rozmezí 15 minut, maximální doba přepravy je také jedna hodina.

 

Neobdržel jsem potvrzující e-mail, co mám dělat?

Pokud jste od nás neobdrželi konfirmační e-mail během 15 minut od provedení rezervace, kontaktujte nás. Ve většině případů jsou na vině proti-spamové filtry, které chybně zamění normální e-mail za spam. Proto zkontrolujte spamové složky, zda potvrzující e-mail nenajdete v nich.

 

Jak provést rezervaci?

Doporučujeme provést rezervaci online přes náš rezervační formulář. Stačí vyplnit potřebné údaje a objednávka je zpravidla ihned potvrzena. Další ačkoliv méně doporučovanou volbou je telefonická rezervace. Pro urychlení vyřízení vašeho telefonického požadavku si prosím připravte číslo vašeho letu, čas příletu a jméno jednoho z cestujících.

 

Musím si přepravu na letiště, pronájem vozu rezervovat předem?

Ano, prosím zavolejte nás na bezplatnou linku 800 870 888 (nebo +420 222 554 211). Můžete nám poslat e-mail na info@ruzyne-letiste.cz (doporučujeme alespoň 2 hodiny předem) nebo pošlete textovou zprávu na +420 777 777 237. Narozdíl od bežných taxislužeb objednávky příjmáme až na rok dopředu.

 

Potřebuji zajistit autosedačku pro malé dítě. Je to možné?

Samozřejmě, bezplatně ji zajistíme – bezpečnost Vašich dětí je pro nás maximální prioritou. Prosíme o upřesnění při rezervaci (požadavek označte ve formuláři nebo sdělte našemu operátorovi).

 

Počítají se děti  jako cestující?

Ano, pokud jsou ve vaší skupině děti, je nutné to uvést v rezervačním formuláři nebo sdělit operátorce při objednávce. Pro děti do 8 let zdarma zajišťujeme dětské autosedačky, podsedáky a kolébky.

 

Kdy se za přepravu platí?

Můžete buď zaplatit předem např. online platební kartou nebo převodem. Při platbě přímo řidiči platíte po vysazení na vaší cílové adrese. Pokud platíte předem, náš řidič je automaticky o této platbě informován a není tedy nutné např. tisknout potvrzení o platbě.

 

Když si rezervuji zpáteční přepravu, musím zaplatit za obě cesty najednou?

Nemusíte, můžete zaplatit za každou cestu zvlášť. V případě platby celé částky Vám řidič na vyžádání vystaví potvrzení o přijate platbě a přepravní voucher, který si ponecháte pro vaši evidenci.

 

Co se stane v příadě když je let zpožděn. Účtujete si sazby za čekání v případě, že má letadlo zpoždění a řidič musí čekat?

Čas Vašeho příletu sleduje náš dispečink online. Vůz je přistaven, respektive řidič čeká v příletové hale 10 minut po Vašem příletu (nehledě na to, zda přistáváte dříve nebo později oproti plánovému času). V případě zpoždění si neúčtujeme žádné čekací sazby.

 

Co dělat v případě že nestihnu přestupný let? Jaké je vaše doporučení?

Pokud máte možnost nás informovat (např. přes email nebo SMS) že jste daný let zmeškaly, bezplatně vaši rezervaci změníme. Pokud nikoliv, stačí nás zavolat, jakmile přistanete a vytvoříme vám novou rezervaci.

 

Kde mě bude řidič očekávat a jak vašeho řidiče poznám?

Po příletu na pražské letiště budete přivítáni v příletové hale řidičem držícím oranžovou cedulku Prague Airport Transfers sro spolu s vaším jménem. Více informací naleznete v sekci jak to funguje.

 

Jak mohu platit?

Můžete platit v hotovosti, bankovním převodem, kreditní/platební kartou, předem přes internet nebo přímo kartou ve vozidle. Firmy mají možnost plateb na faktury.

 

Jak dlohuo trvá cesta z pražského Letiště do centra Prahy?

Pražské letiště (Letiště Václava Havla) je od centra města vzdáleno přibližně 20 km, což představuje asi 30 až 60 minut jízdy při využití shuttle přepravy.

 

Garantujete vrácení peněz nebo kompenzaci v případě nespokojenosti?

Ano, naše přepravní společnost nabízí kompenzace v případě problémů nebo sebemenší nespokojenosti. Před uskutečněním rezervace se prosím seznamte s naším přepravním řádem a smluvními podmínkami kde naleznete podrobné informace.

 

Jsou ceny na Vašich stránkách uvedeny za auto, nebo za osoby?

U shuttle přeprvy jsou ceny vždy uváděny za osoby.

 

Musím platit v místní měně nebo lze platit rovněž v eurech?

Při online rezervaci si můžete zvolit vaši druhou preferovanou měnu. Akcentujeme vícero zahraničních měn jako např. Eura, Britské libry a Americké dolary. Platby v hotovosti v cizí měně se řídí aktuálním kurzem platný v daný den.

 

Doporučujete dát řidiči spropitné?

Pokud jste se servisem spokojeni, spropitné je vřelým poděkováním konkrétnímu řidiči za nadstandartní servis. Naši zákazníci dávají nejčastěji  spropitné kolem 5% až 10% z ceny jízdného.

 

Jaký je doporučený čas vyzvednutí před časem odletu?

Pro transfery z centra Prahy doporučujeme zadat čas vyzvednutí 3 hodiny před časem vašeho odletu. Nicméně pokud nemáte žádné zavazadla k odbavení a odbavujete se online, můžete být dostatečný čas 2.5 hodiny předem.

 

Potřebuji fakturu, řádný daňový doklad. Jakým způsobem ji obdržím?

Faktura je automaticky vystavena a zaslána v PDF pro takovou přepravu, u které je platba na fakturu vyžadována. Po předchozí domluvě rovněž vystavíme daňový doklad i na hotovostní platby řidiči nebo kartou ve voze atd.

 

Jak můžu změnit nebo zrušit objednávku?

Pokud potřebujete zrušit nebo změnit stávající objednávku můžete to učinit přes webové rozhraní po vašem přihlášení nebo nás kontaktuje přes email či telefonicky.

 

Jsou přepravované osoby pojištěny?

Prague Airport Transfers s.r.o. a naši smluvní partneři mají platné povinné ručení včetně pojištění přepravovaných osob.

 

Jsou vaše vozy nekuřácké?

Ano, všchny vozy jsou nekuřácké.

 

Budou mi vráceny peníze v případě zrušené rezervace?

Rezervaci můžete kdykoliv zrušit. Pokud máte nárok na vrácení peněz, jsou zaslány zpět na váš účet nebo platební kartu v závislosti na provedeném typu platby nejpozději do 10 dnů. Více informací naleznete v sekci našich smluvních podmínek. U shuttle přepravy vyžadujeme storno 2 hodiny předem.

 

Jak dopředu si můžu přepravu rezervovat?

Náš online systém umožňuje rezervace až na rok dopředu. Čím dříve rezervaci zadáte tím větší šance, že na daný termín budeme mít dostupný vůz.

 

Je možné objednat jednorázovou přepravu na fakturu?

Ano, je to možné ale v některých případech může být vyžadováno uhrazení zálohové faktury před realizací přepravy. U jednorázových objednávek nevyžadujeme podpis smlouvy, minimální počet rezervací, minimální hodnotu přepravy atd. Lze tedy už při první objednávce platit za přepravu na fakturu. Pouze je nutné uvést Vaše fakturační údaje a kontakt na objednavatele.