Často kladené dotazy – VIP limuzíny – Prague Airport Transfers sro

Pokud zde nenajdete odpověď na svůj dotaz, kontaktujte nás

| Dotazy – taxi transfery | Dotazy – shuttle přeprava | Dotazy – limuzíny | Dotazy – túry a exkurze |

 

Jaký je rozdíl mezi letištním transferem a hodinovým pronájmem? Můžeme využít zbylý čas transferu z letiště do hotelu ke krátké projížďce městem?

Cena za letištní transfer je obdobná ceně za hodinový pronájem. I když transfer z letiště trvá zpravidla méně než jednu hodinu, řidič i přesto stráví s transferem z letiště více času než jen jednu hodinu z důvodu čekání na zákazníka. V ceně je tak počítáno případné čekání řidiče, parkovné atd. Na vyžádání není pro řidiče problém udělat malou projížďku po Praze před vysazením ve vašem hotelu.

 

Chtěl bych si rezervovat limuzínu, ale dočetl jsem se, že vyžadujete platbu předem. Je možné provést rezervaci a zaplatit přímo řidiči v den přepravy?

Pouze u některých typů limuzín vyžadujeme platbu nebo zálohu 30 % předem. Zálohu je možné uhradit online např. platební kartou nebo převodem.

 

Můžeme si do limuzíny přinést vlastní nápoje?

Bohužel konzumaci vlastních nápojů nepovolujeme. Můžete si předobjednat nápoje z naší nabídky. Pokud požadujete zajistit nápoje, které zde nejsou uvedeny, napište nám váš požadavek a pokud to bude možné, konkrétní nápoje rádi zajistíme.

 

Dostane se prodloužená limuzína přímo na naši adresu?

Některé hotely nebo adresy v centru Prahy nejsou dostupné pro některé delší limuzíny.  Pokud by se jednalo o objednávku z adresy, kam není možné zajet, budeme vás informovat o nejbližším možném místě pro nástup.

 

Kdy se za přepravu platí?

Můžete buď zaplatit předem, např. online platební kartou nebo převodem. Při platbě přímo řidiči platíte po vysazení na vaší cílové adrese. Pokud platíte předem, náš řidič je automaticky o této platbě informován a není tedy nutné např. tisknout potvrzení o platbě.

 

Když si rezervuji zpáteční přepravu, musím zaplatit za obě cesty najednou?

Nemusíte, můžete zaplatit za každou cestu zvlášť. V případě platby celé částky vám řidič na vyžádání vystaví potvrzení o přijaté platbě a přepravní voucher, který si ponecháte pro vaši evidenci.

 

Co se stane v případě, když je let zpožděn? Účtujete si sazby za čekání v případě, že má letadlo zpoždění a řidič musí čekat?

Čas vašeho příletu sleduje náš dispečink online. Vůz je přistaven, respektive řidič čeká v příletové hale 10 minut po vašem příletu (nehledě na to, zda přistáváte dříve nebo později oproti plánovému času). V případě zpoždění si neúčtujeme žádné čekací sazby.

 

Co dělat v případě, že nestihnu přestupný let? Jaké je vaše doporučení?

Pokud máte možnost nás informovat (např. přes e-mail nebo SMS), že jste daný let zmeškali, bezplatně vaši rezervaci změníme. Pokud nikoliv, stačí nás zavolat, jakmile přistanete a vytvoříme vám novou rezervaci.

 

Kde mě bude řidič očekávat a jak vašeho řidiče poznám?

Po příletu na pražské letiště budete přivítáni v příletové hale řidičem držícím oranžovou cedulku Prague Airport Transfers s.r.o. spolu s vaším jménem. Více informací naleznete v sekci Jak to funguje.

 

Můžu platit kartou přes telefon?

Ano, ale  z bezpečnostních důvodů akceptujeme pouze zálohy ve výši 30 %. Zálohy vyžadujeme např. u pronájmů limuzín nebo transferů, které začínají mimo Prahu.

 

Jak dlouho trvá cesta z pražského letiště do centra Prahy?

Pražské letiště (Letiště Václava Havla) je od centra města vzdáleno přibližně 20 km, což představuje asi 25 minut jízdy. V případě dopravních nehod, uzavírek, kolon apod. může cesta trvat bohužel až 40 min.

 

Garantujete vrácení peněz nebo kompenzaci v případě nespokojenosti?

Ano, naše přepravní společnost nabízí kompenzace v případě problémů nebo nespokojenosti. Před uskutečněním rezervace se prosím seznamte s naším přepravním řádem a smluvními podmínkami, v nichž naleznete podrobné informace.

 

Jak mohu změnit nebo zrušit objednávku?

Pokud potřebujete zrušit nebo změnit stávající objednávku, můžete to učinit přes webové rozhraní po vašem přihlášení nebo nás kontaktuje přes e-mail či telefonicky.

 

Jsou přepravované osoby pojištěny?

Prague Airport Transfers s.r.o. a naši smluvní partneři mají platné povinné ručení včetně pojištění přepravovaných osob.

 

Jsou vaše vozy nekuřácké?

Ano, všechny vozy jsou nekuřácké.

 

Budou mi vráceny peníze v případě zrušené rezervace?

Rezervaci můžete kdykoliv zrušit. Pokud máte nárok na vrácení peněz, jsou zaslány zpět na váš účet nebo platební kartu v závislosti na provedeném typu platby nejpozději do 10 dnů. Více informací naleznete v sekci našich smluvních podmínek. U všech rezervací limuzín a rezervací, které začínají mimo Prahu, vyžadujeme zrušení alespoň s 24hod. předstihem, jinak je účtován storno poplatek ve výši zaplacené zálohy. U ostatních rezervací vyžadujeme storno 2 hodiny předem.

 

Jak dopředu si mohu přepravu rezervovat?

Náš online systém umožňuje rezervace až na rok dopředu. Čím dříve rezervaci zadáte, tím větší šance, že na daný termín budeme mít dostupný vůz.