Často kladené dotazy – Prague Airport Transfers sro

Pokud zde nenajdete odpověď na svůj dotaz, kontaktujte nás

| Dotazy – taxi transfery | Dotazy – shuttle přeprava | Dotazy – limuzíny | Dotazy – túry a exkurze |

 

Počítají se děti  jako cestující?

Ano, pokud jsou ve vaší skupině děti, je nutné to uvést v rezervačním formuláři nebo sdělit operátorce při objednávce. Pro děti do 8 let zdarma zajišťujeme dětské autosedačky, podsedáky a kolébky.

 

Mám velmi velká zavazadla. Přistavíte větší vozidlo?

Ano, ale prosíme vás, abyste na tuto skutečnost upozorňovali předem. Pokud jste tři nebo čtyři a máte velký počet zavazadel, přistavíme vám bez příplatku větší vozidlo (minivan/mikrobus).

 

Kdy se za přepravu platí?

Můžete buď zaplatit předem, např. online platební kartou nebo převodem. Při platbě přímo řidiči platíte po vysazení na vaší cílové adrese. Pokud platíte předem, náš řidič je automaticky o této platbě informován a není tedy nutné např. tisknout potvrzení o platbě.

 

Když si rezervuji zpáteční přepravu, musím zaplatit za obě cesty najednou?

Nemusíte, můžete zaplatit za každou cestu zvlášť. V případě platby celé částky vám řidič na vyžádání vystaví potvrzení o přijaté platbě a přepravní voucher, který si ponecháte pro vaši evidenci.

 

Účtujete si příplatek za přepravu z letiště na více různých adres v rámci Prahy?

Cena přepravy zahrnuje vysazení na max. dvou adresách, pokud jsou adresy na přibližně stejné trase, jako je cílová adresa. Za každou další adresu nebo adresu, která se nachází dále od místa určení, účtujeme 200 Kč.

 

Co se stane v případě, když je let zpožděn? Účtujete si sazby za čekání v případě, že má letadlo zpoždění a řidič musí čekat?

Čas vašeho příletu sleduje náš dispečink online. Vůz je přistaven, respektive řidič čeká v příletové hale 10 minut po vašem příletu (nehledě na to, zda přistáváte dříve nebo později oproti plánovému času). V případě zpoždění si neúčtujeme žádné čekací sazby.

 

Co dělat v případě, že nestihnu přestupný let? Jaké je vaše doporučení?

Pokud máte možnost nás informovat (např. přes e-mail nebo SMS), že jste daný let zmeškali, bezplatně vaši rezervaci změníme. Pokud nikoliv, stačí nás zavolat, jakmile přistanete a vytvoříme vám novou rezervaci.

 

Potřebuji speciální péči. Je ji možné zajistit?

Ano, na svou potřebu ale upozorněte při provádění rezervace formou poznámky. Speciální péči vyžadují např. starší lidé, postižení, nevidomí, vozíčkáři atd. Samozřejmě neúčtujeme žádné příplatky.

 

Kde mě bude řidič očekávat a jak vašeho řidiče poznám?

Po příletu na pražské letiště budete přivítáni v příletové hale řidičem držícím oranžovou cedulku Prague Airport Transfers s.r.o. spolu s vaším jménem. Více informací naleznete v sekci Jak to funguje.

 

Jak mohu platit?

Můžete platit v hotovosti, bankovním převodem, kreditní/platební kartou, předem přes internet nebo přímo kartou ve vozidle. Firmy mají možnost plateb na faktury.

 

Můžu platit kartou přes telefon?

Ano, ale  z bezpečnostních důvodů akceptujeme pouze zálohy ve výši 30 %. Zálohy vyžadujeme např. u pronájmů limuzín nebo transferů, které začínají mimo Prahu.

 

Jak dlouho trvá cesta z pražského letiště do centra Prahy?

Pražské letiště (Letiště Václava Havla) je od centra města vzdáleno přibližně 20 km, což představuje asi 25 minut jízdy. V případě dopravních nehod, uzavírek, kolon apod. může cesta trvat bohužel až 40 min.

 

Garantujete vrácení peněz nebo kompenzaci v případě nespokojenosti?

Ano, naše přepravní společnost nabízí kompenzace v případě problémů nebo sebemenší nespokojenosti. Před uskutečněním rezervace se prosím seznamte s naším přepravním řádem a smluvními podmínkami, v nichž naleznete podrobné informace.

 

Jsou ceny na vašich stránkách uvedeny za auto, nebo za osoby?

Ceny jsou vždy uváděny za auto, a to spolu s maximálním počtem osob (max. povolený počet osob pro dané vozidlo, minibus aj.). Máte-li příliš mnoho zavazadel, sdělte tuto skutečnost při rezervaci, abychom se vyvarovali možných problémů s kapacitou zavazadlového prostoru.

 

Musím platit v místní měně nebo lze platit rovněž v eurech?

Při online rezervaci si můžete zvolit vaši druhou preferovanou měnu. Akceptujeme vícero zahraničních měn jako např. eura, britské libry a americké dolary. Platby v hotovosti v cizí měně se řídí aktuálním kurzem platným v daný den.

 

Doporučujete dát řidiči spropitné?

Pokud jste se servisem spokojeni, spropitné je vřelým poděkováním konkrétnímu řidiči za nadstandardní servis. Naši zákazníci dávají nejčastěji  spropitné kolem 5 % až 10 % z ceny jízdného.

 

Jaký je doporučený čas vyzvednutí před časem odletu?

Pro transfery z centra Prahy doporučujeme zadat čas vyzvednutí 2,5 hodiny před časem vašeho odletu pro lety v rámci EU a 3 hodiny pro lety mimo EU. Nicméně pokud nemáte žádné zavazadla k odbavení a odbavujete se online, můžete být dostatečný čas 2 hodiny předem.

 

Potřebuji fakturu, řádný daňový doklad. Jakým způsobem ji obdržím?

Faktura je automaticky vystavena a zaslána v PDF pro takovou přepravu, u které je platba na fakturu vyžadována. Po předchozí domluvě rovněž vystavíme daňový doklad i na hotovostní platby řidiči nebo kartou ve voze atd.

 

Jak mohu změnit nebo zrušit objednávku?

Pokud potřebujete zrušit nebo změnit stávající objednávku, můžete to učinit přes webové rozhraní po vašem přihlášení nebo nás kontaktuje přes e-mail či telefonicky.

 

Jsou přepravované osoby pojištěny?

Prague Airport Transfers s.r.o. a naši smluvní partneři mají platné povinné ručení včetně pojištění přepravovaných osob.

 

Jsou vaše vozy nekuřácké?

Ano, všechny vozy jsou nekuřácké.

 

Budou mi vráceny peníze v případě zrušené rezervace?

Rezervaci můžete kdykoliv zrušit. Pokud máte nárok na vrácení peněz, jsou zaslány zpět na váš účet nebo platební kartu v závislosti na provedeném typu platby nejpozději do 10 dnů. Více informací naleznete v sekci našich smluvních podmínek. U všech rezervací limuzín a rezervací, které začínají mimo Prahu, vyžadujeme zrušení alespoň s 24hod. předstihem, jinak je účtován storno poplatek ve výši zaplacené zálohy. U ostatních rezervací vyžadujeme storno 2 hodiny předem.

 

Jak dopředu si mohu přepravu rezervovat?

Náš online systém umožňuje rezervace až na rok dopředu. Čím dříve rezervaci zadáte, tím větší šance, že na daný termín budeme mít dostupný vůz.

 

Zajišťujete přepravu, pokud cestuji společně se psem?

Pokud cestujete se psem nebo jiným mazlíčkem, který je přepravován v kleci, a předem nás informujete, přepravu rádi zajistíme. Neúčtujeme si extra přípatky, ale v některých případech může být potřeba poslat prostornější vůz.

 

Je možné objednat jednorázovou přepravu na fakturu?

Ano, je to možné, ale v některých případech může být vyžadováno uhrazení zálohové faktury před realizací přepravy. U jednorázových objednávek nevyžadujeme podpis smlouvy, minimální počet rezervací, minimální hodnotu přepravy atd. Lze tedy už při první objednávce platit za přepravu na fakturu. Pouze je nutné uvést vaše fakturační údaje a kontakt na objednavatele.

 

Poskytujete sdílenou přepravu?

Ano, sdílené jízdy poskytujeme. Více informací naleznete na našem webu věnovaném tomuto druhu přepravy.

 

Organizujete přepravu (transfery) i pro velké skupiny?

Samozřejmě. Pro více než čtyři osoby nabízíme mikrobusy (pro pět až osm osob), minibusy (do 20 osob) a pro velké skupiny (do 49 osob) klasické autobusy.

 

Objednávám si přepravu z vlakového nádraží, kde na mě bude řidič čekat?

Pokud přijíždíte na Hlavní nádraží, řidič bude čekat v nádražní hale vedle restaurace rychlého občerstvení Burger King. Pro snadnou identifikaci řidič bude držet oranžovou cedulku s logem Prague Airport Transfers a vaším jménem. Pokud přijíždíte na nádraží Holešovice, řidič vás bude očekávat přímo na nástupišti, kam přijíždí váš vlak (místo je upřesněno v potvrzujícím e-mailu, případně operátorem). Při rezervaci je nutné poskytnout informaci o čísle vlaku (případně názvu spoje) pro případ, že by vlak měl zpoždění. V případě zpoždění si neúčtujeme žádné extra příplatky nebo čekací sazbu.

 

Objednávám si přepravu z autobusového nádraží, kde na mě bude řidič čekat?

Po příjezdu na autobusové nádraží Florenc budete uvítáni naším řidičem, který bude čekat v hale vedle restaurace rychlého občerstvení Burger King. Pokud přijíždíte na jiné autobusové nádraží, řidič na vás bude čekat na autobusovém nástupišti, kam přijíždí váš autobus (místo je upřesněno v potvrzujícím e-mailu, případně operátorem). Pro snadnou identifikaci řidič bude držet oranžovou cedulku s logem Prague Airport Transfers a vaším jménem. Při rezervaci nezapomeňte uvést číslo spoje, případně odkud autobus přijíždí (např. Student Agency, Brno–Praha). V případě zpoždění autobusu si neúčtujeme žádné extra příplatky.